Kalite ve Güven Üretimde Önceliğimizdir.

MG - Gamma Bross ile salonunuzu elit seviyeye taşıyın...

Marcel Wanders, Karim Rashid, FA Porsche, Fendi Casa, Giugiaro Design gibi dünyaca ünlü uluslararası tasarımcılar tarafından tasarlanan MG Bross, güzellik ve kuaför salonları için en seçkin mobilyaları sunuyor. Salonunuzu ön plana çıkaracak lüks malzemelerden çeşitli şekillendirme istasyonları, masaj ve renk terapili şampuan istasyonları, benzersiz tasarımlara sahip Salon koltukları ve daha pek çok ürün sunar. Marka, 1995 yılında hem temel hem de zarif minimalist tasarıma sahip ürünleri içeren Minimal Zen koleksiyonunun piyasaya sürülmesiyle doğdu. İlham verici fotoğraf çekimi ortamına dayalı bir reklam kampanyası sayesinde marka, güzellik endüstrisinde yeni trendler belirleyerek pazarda hızlı bir başarı elde etti. O zamandan beri, her yıl yeni tasarımcıların dahil olduğu, yenilikçi çözümler deneyen yeni ürünler geliştirilmektedir.

İnovasyon ve tasarım

Sürekli ürün yeniliği, felsefemizin merkezinde yer alır ve kavramsal kökenini tasarım yaratmada bulur.

Bu vizyon, bir ürünün yüksek derecede tasarım içeriğine sahip olmadığı sürece piyasaya sürülemeyeceğini garanti eder.

Tasarım, stratejik ve operasyonel seçimlerin yapıldığı, yine de mobilya parçasının işlevini yüksek oranda dikkate alan bir kıstastır.

Tasarım asla kendi başına bir amaç olarak görülmez, çünkü tasarım parçasının ne için olduğunu tamamlayıcı olması gerekir.

Bu yön bizi felsefemizin ikinci temeline götürür.

Müşteri memnuniyeti

Kendimizi pazar odaklı bir şirket olarak tanımlamaktan gurur duyuyoruz. Müşteri memnuniyeti, başarılı olmamızı ve yıllar içinde sürekli büyümemizi sağlayan faktördür.

Müşteri memnuniyetinin sadece pazarın beğenisini kazanan modellerin üretimi ile sınırlı olmadığının, en yakın ortaklarımıza, distribütörlerimize ve acentelerimize sunulan hizmetten, müşteri memnuniyetine kadar tüm değer zinciri boyunca ihtiyaçların tam olarak gerçekleştirilmesi anlamına geldiğinin bilincindeyiz. salon sahiplerinin ve müşterilerinin memnuniyeti.

Pazar yönelimli olmak sadece moda trendlerini takip etmek anlamına gelmez, aynı zamanda müşterinin salona gittiğinde ihtiyaç duyduğu şeylere sürekli olarak açık olmak anlamına gelir, özellikle de temel psikolojik ihtiyaçları maddi olmaktan çok daha fazla karşılamaya çalıştığı mikroçevre açısından. ihtiyaçlar. Bu nedenle, pazarın ifade ettiği zevkleri ve istekleri tanımak için her zaman aktif olmaya ve değişimi öngörmeye çalışıyoruz.

Değişime dikkat

Daha geniş moda ve tasarım alanında faaliyet gösteren bir firma olduğumuz için yeni trendlere özel önem veriyoruz.

Her neyse, trendleri katı bir şekilde takip etmiyoruz, aksine, kalabalığın arasından sıyrılan benzersiz bir ürün sunmak için beğenileri yeniden yorumlayarak pazarın ne aradığını belirlemek için proaktif davranmaya çalışıyoruz.

Bizi pazarda açıkça tanımlamayı amaçlayan ve genellikle az ya da çok açıkça taklit edilen benzersiz bir tarz oluşturmaya çalışıyoruz.

Spesifik hedefli koleksiyonlarımız, pazarın tanımlanmış bir segmenti için kendine özgü motivasyonları, arzuları ve özlemleri ile uygun şekilde incelenmiş çok özel özelliklere sahip farklı ürün serileri sunmamızı sağlar.

Back to Top
Product has been added to your cart